Zapraszamy na wydarzenie przygotowane we współpracy Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych i Games Development

Weź udziału w pierwszym STOPowym game sprincie!
22-23 września 2018 w Warszawie

Gry szkolenioweInspiracją dla szkolenia „Sprint Gier Szkoleniowych” jest popularny gatunek stosowany w kulturze Medialabowej – booksprint. W trakcie zamkniętego w czasie wydarzenia uczestnicy i uczestniczki tworzą wspólnie publikację na dany temat. Ideą takich spotkań jest możliwość stworzenia gotowego produktu poprzez ograniczenie czasowe i wzajemną inspirację pomiędzy uczestnikami i uczestniczkami oraz osobami moderującymi pracę (więcej o booksprincie).

Różnica pomiędzy booksprintem a naszym wydarzeniem opiera się głównie na wykorzystaniu metodologii szkoleniowej w całym procesie. Prowadzący zbudują na początku kompetencje merytoryczne uczestników i uczestniczek by umożliwić wspólne tworzenie gier.

ZGŁOŚ SIĘ!

W TRAKCIE SZKOLENIA:

  • poznasz ramy teoretyczne gier oraz ich cechy formalne
  • następnie przy wsparciu doświadczonych projektantów będziesz miał/miała okazję stworzyć działający prototyp własnej gry szkoleniowej, która będzie wspierała wybrany element cyklu szkoleniowego Twojego tematu

Samodzielne stworzenie gry szkoleniowej wymaga dużych nakładów czasu i energii lub finansów. Udział w wydarzeniu będzie świetną okazją do obejścia tych wyzwań i skorzystania, w mocno zindywidualizowanej formie, ze wsparcia ekspertów tworzących profesjonalnie gry o tym charakterze.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA

  • Zdobycie wiedzy na temat ram merytorycznych gier szkoleniowych
  • Poznanie niedostępnych publicznie ciekawych przykładów gier
  • Stworzenie własnego prototypu gry szkoleniowej na wybrany temat

PROGRAM

1 dzień, godz. 10-21 2 dzień, godz. 9-19
  • Wprowadzenie do teorii gier
  • Wybór tematu i formy gier
  • Praca własna ze wsparciem projektantów
  • Przygotowanie prezentacji gier
  • Prezentacja pomysłów, feedback
  • Poprawki i przygotowanie prototypów
  • Testy gier
  • Podsumowanie szkolenia

PROWADZĄCY

Marcin Mitzner
Marcin MitznerTwórca gier, animator, trener
Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych, Szkoły Treningu Grupowego, Szkoły Trenerskiej STOP. Od 2005 r. związany z trzecim sektorem. W latach 2013-2018 prezes Federacji Mazowia. Pomysłodawca, założyciel i dyrektor merytoryczny Games Development. Autor ponad 150 gier przestrzennych, symulacyjnych, szkoleniowych i systemowych. Realizował projekty gier m.in. dla Narodowego Banku Polski, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polskiego Instytut Sztuki Filmowej, Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń, Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-społecznych i Szkoleń oraz Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Współautor gry “Smile Urbo” wyróżnionej nagrodą World Summit Youth Award.
Stanisław Niemojewski
Stanisław NiemojewskiTwórca gier, socjolog, trener
Socjolog ze specjalizacją w dziedzinie mediacji i negocjacji.  Trener organizacji pozarządowych z 10-letnim doświadczeniem, absolwent Szkoły Trenerskiej STOP. Od blisko 15 lat zajmuje się tworzeniem, produkowaniem i animacją gier terenowych. Od 2015 r. na stałe współpracuje z Games Development w roli producenta gier m.in. dla Muzeum Historii Żydów Polskich, Centrum Edukacji Obywatelskiej, BZ WBK, Domu Spotkań z Historią, Fundacji Wspomagania Wsi, Biblioteki Narodowej i Ergo Hestia.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Miejsce: Stowarzyszenie STOP, ul. Nowolipki 9 B
Termin: 22 września (g. 10-21), 23 września (g. 9-19) 2018

Cena: 450 zł brutto – członkowie i członkinie STOP, 600 zł brutto – osoby spoza STOP

Płatności należy dokonać najpóźniej do 17 września 2018 r. W przypadku rezygnacji ze szkolenia po tym terminie zwracamy 90% inwestycji. Wystawiamy faktury .

Zgłoszenia: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY przesłany do 16.09.2018

 

PYTANIA?

Napisz do nas: biuro@stowarzyszeniestop.pl
Zadzwoń: 724 737 117