Aktualności

Webinar „Jak włączać krytyczne i alternatywne narracje klimatyczne w praktykę edukacyjną?”

O webinarze

Edukując o kwestiach klimatycznych, nie przekazujemy tylko wiedzy. Tworzymy opowieści, które mają zaangażować do działania. Jako edukatorzy i edukatorki możemy w takiej sytuacji podtrzymywać dominujące narracje, konfrontować je albo tworzyć własne.

5 listopada 2025 r. o 18.00 zapraszamy na bezpłatny webinar „Jak włączać krytyczne i alternatywne narracje klimatyczne w praktykę edukacyjną?”.

Podczas spotkania podzielimy się autorskimi narzędziami, które stymulują do refleksji na temat klimatu. Przede wszystkim zachęcamy do korzystania z nich indywidualnie, aby umieć lepiej opowiadać o wyzwaniach współczesnego świata. Ale mogą być też pomocą w pracach z grupami. Będzie praktycznie, merytorycznie i krytycznie. Liczymy na Twoją obecność!

Szczegóły

Termin: 5 listopada (środa), godzina 18.00
Miejsce: online (link wyślemy zgłoszonym osobom)
Koszt: bezpłatnie

Zdobądź „Przemyślnik klimatyczny”

Każdej osobie, która weźmie udział w webinarze, wyślemy papierową wersję „Przemyślnika klimatycznego” – zeszytu ćwiczeń do refleksji stworzonego przez nasz zespół wspólnie z dr Magdaleną Ochwat z Uniwersytetu Śląskiego.

Osoby prowadzące

Łukasz Bartosik – trener, ekspert i twórca programów edukacyjnych z obszaru edukacji globalnej i narracji o świecie
Katarzyna Radzikowska 
– trenerka i redaktorka, autorka projektów i materiałów o roli języka w kształtowaniu rzeczywistości

Refleksyjnie o narracjach klimatycznych

Webinar jest organizowany w ramach projektu „Refleksyjnie o narracjach klimatycznych”, finansowanego przez Unię Europejską.

Zajrzyj na stronę projektu, żeby dowiedzieć się więcej.

Zgłoszenia

Prosimy o zgłoszenia do 3 listopada – to ułatwi na logistykę podczas spotkania.

Zgłoś się przez formularz poniżej albo otwórz go tutaj.

Kontakt

katarzyna.radzikowska@stowarzyszeniestop.pl

Spis treści

Przejdź do treści