Dlaczego Belgia?- magiczny OKAN
Dlaczego Belgia?- magiczny OKAN
Jak Belgia wspiera uczniów, którzy nie znają języka, z pomocą programu ułatwiającego adaptację – OKAN?
Liczba mieszkańców Belgii zwiększa się relatywnie bardziej […]
Dlaczego Belgia?- magiczny OKAN
Jak Belgia wspiera uczniów, którzy nie znają języka, z pomocą programu ułatwiającego adaptację – OKAN?
Liczba mieszkańców Belgii zwiększa się relatywnie bardziej […]
Weź udział w warsztatach storytellingowych online
Do wyboru jest kilka warsztatów tematycznych:
9 stycznia (g. 17-19) – Europe in an object (ZGŁOSZENIA)
12 stycznia (g. […]
Liczby dające do myślenia, czyli krótki przegląd badań edukacji dorosłych i usług rozwojowych w 2022
Homo docens – człowiek uczący się w Polsce w 2022 […]
In search of alternatives
When I discovered Kolb’s cycle, I felt like I already knew everything about non-formal learning. Experience combined with practice, reflection, theoretical […]
Dialog – poznanie czy zrozumienie?
Artykuł autorstwa Karoliny Dorożały zainspirowany udziałem w Nansen Training Dialogue in Conflict (poziom 2) w ramach projektu Erasmus+ Kompetentni i […]
Transformative learning – about a broader view of adult education
At the end of May 2022, as representatives of the STOP Board, Anna Skocz and […]
From awareness to participation, or how to support adults and young people in developing their civic competences
I will tell you a story
Midweek, evening. […]
What is the approach to adult education in the 21st century?
Grzegorz and Marta – as members of STOP (the NGO Trainers’ Association) – had […]
How has the pandemic even made the outdoors online, and what a teachable result it has been
Education outside the training room is the exploitation […]
Walne Zgromadzenie i spotkanie członków i członkiń – marzec 2023
Kontynuujemy naszą (jeszcze krótką) tradycję wyjazdowych spotkań członków i członkiń połączonych z Walnym Zgromadzeniem!! Tym […]