AKCJA Z POMYSŁAMI!

Zachęcamy do zapoznania się z materiałami edukacyjnymi, które powstały w ramach Akcji: Aktywizacja, czyli projektu zainicjowanego przez zarząd i wspierającego trenerów i trenerki w sytuacji kryzysu spowodowanego pandemią. Ważne dla nas było aby materiały były przydatne trenerom i trenerkom w:

  • doskonaleniu ich kompetencji metodologicznych, dydaktycznych i społecznych
  • podnoszeniu poziomu ich wiedzy, kompetencji i etyki zawodowej oraz kwalifikacji zawodowych
  • promowaniu idei uczenia się jako narzędzia przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu, marginalizacji w życiu społecznym i na rynku pracy
  • propagowaniu nowoczesnych form uczenia się w różnych obszarach funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego
0
ZREALIZOWANYCH POMYSŁÓW

WYTWÓRNIA POMYSŁÓW – to miejsce gdzie publikujemy zrealizowane pomysły naszych członków i członkiń. Sprawdźcie co już powstało w ramach Akcji!!

PIGUŁKA WIEDZY – Podsumowanie webinaru w ramach Wirtualnego Festiwalu Trenerskiego

Temat: 5 prawnych kłopotów z edukacją zdalną i jak je rozwiązać
Prowadzenie: Jarosław Greser

Edukacja zdalna gwałtownie wdarła się do mainstreamu szkoleniowego, a razem z nią wyzwania w sferze prawnej. Sprawdź jakie!

TRENERSKI PORADNIK JĘZYKOWY – część pierwsza

Temat: TOP 5 trenerskiego żargonu
Prowadzenie i realizacja: Lena Rogowska-Lewandowska

TRENERSKI PORADNIK JĘZYKOWY – część trzecia

Temat: Moje piękne panie, czyli nierówności w języku trenerskim
Prowadzenie i realizacja: Lena Rogowska-Lewandowska

KARTY EDUKACYJNE

Temat: Karty Konwersacji Międzypokoleniowych
Realizacja: Nina Woderska

Karty powstały, by pomóc osobom na różnych etapach życia (seniorom, osobom dorosłym czy młodzieży) wykonać pierwszy krok w rozpoczęciu dialogu. Są pretekstem do rozmowy oraz mogą pomóc w integracji w trakcie spotkań, szkoleń i innych międzypokoleniowych inicjatyw.

PUBLIKACJA

Temat: Włączające spotkania, czyli sztuka tworzenia więzi
Autorka: Lena Rogowska-Lewandowska

POBIERZ PUBLIKACJĘ (pdf)

W publikacji znajdziecie:

  • Różne formaty spotkań oraz zasady sprawiające, że ludzie otwierają się na siebie nawzajem,
  • Błędy i zaniedbania popełniane organizując i prowadząc spotkania,
  • Opisy spotkań ludzi różnych od siebie – uprzywilejowanych i poddanych opresji, większości i mniejszości, tych, co są „u siebie” i tych, co musieli uciekać.

PUBLIKACJA

Temat: Co trzeba wiedzieć szkoląc grupę międzynarodową? Mini-przewodnik dla trenerów i trenerek
Autorka: Małgorzata Tur

POBIERZ PUBLIKACJĘ (pdf)

W publikacji znajdziecie odpowiedzi na pytania:

  • O czym pamiętać podczas projektowania szkolenia?
  • Dlaczego podarte dżinsy trenera sprawdzą się w Danii, ale nie w Rosji?
  • Jak to możliwe, że na sali wszyscy się ze mną zgodzili, nawet gdy popełniam oczywisty błąd?
  • Czy oni w ogóle nie maja własnego zdania?
  • Jeśli chcę wzbudzić zaufanie, czy lepiej na szkoleniu wspomnieć o moim doktoracie czy o moich dzieciach?
  • Dlaczego oni zawsze spóźniają się na sesję?
  • Ile punktów powinien zawierać mój kontrakt z uczestnikami, jeśli pracuję w grupie międzynarodowej? 3 czy 30?

Grafika: rawpixel.com/www.freepik.com