Liderka i lider w instytucji publicznej
„Nieczęsto łączymy ze sobą przywództwo i myślenie o instytucjach publicznych. Pewnie dlatego, że zarządzanie w administracji kojarzymy raczej z hierarchią i szefami, a o osobach liderskich myślimy jako o osobach włączających, wiodących zespoły do celu dzięki swojej charyzmie” – pisze nasza trenerka Jolanta Woźnicka.
Dlaczego takie myślenie niekoniecznie jest trafne? Kim jest, a kim nie jest osoba liderska? Jak rozwijać kompetencje liderskie i jak wspierać zespół na różnych etapach jego funkcjonowania? O tym wszystkim w artykule Joli „Liderka i lider w instytucji publicznej”.
ARTYKUŁ – Liderka i lider w instytucji publicznej
Projekt: Spójna Integracja Regionalna Ekonomii Społecznej II
Koordynatorka merytoryczna: Katarzyna Radzikowska
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.