Kompetentni i otwarci na różnorodność trenerzy na europejskim rynku – edycja 2.
Pod koniec grudnia 2020 roku rozpoczęliśmy realizację kontynuacji naszego projektu dot. mobilności kadry edukacyjnej. Projekt wpisuje się w strategię rozwojową STOP i ma na celu wzmocnienie kompetencji trenerskich członków i członkiń STOP oraz zbudowanie zespołu szkolącego grupy międzynarodowe w ramach oferty STOP.
W związku z sytuacja pandemii Covid-19 projekt będzie realizowany równocześnie z pierwszą edycją i będzie ją uzupełniał. Obecna edycja skupia się na szkoleniach grupowych i „szytych na miarę”. Dzięki temu będziemy mogli zorganizować dopasowane do naszych potrzeb trzy szkolenia dla około 10-osobowych grup składających się z pracowników oraz członków i członkiń STOP.
Termin realizacji: 31 grudnia 2020 – 30 grudnia 2022
Numer projektu: 2020-1-PL01-KA104-080631
Planowane działania:
- Szkolenia specjalistyczne-grupowe: Digital Storytelling Facilitator Course (Dania, 8 os.), Zaawansowane szkolenie dla trenerów, łączące umiejętności liderskie z trenerskimi (Czechy, 10 os.), Inclusive education in context in a diverse community (Belgia, 10 os.)
- Szkolenia tematyczne (6 os.)
- Konferencja (2 os.)
DZIAŁANIA EDUKACYJNE
- 29 listopada – 3 grudnia 2021 – Nansen Training Dialogue in Conflict (Lillehammer, Norwegia) – Karolina Dorożała, Gośka Tur
- 8-13 maja 2022 – Advanced Training for Trainers School (Chlumec, Czechy) – Agnieszka Borek, Michał Kępiński, Julia Koczanowicz-Chondzyńska, Katarzyna Radzikowska, Paulina Sierzputowska, Anna Skocz, Marcin Sobaszek, Łukasz Szewczyk, Zuza Trzebuchowska-Łaciak, Anna Wojciechowska
- 30-31 maja 2022 – Walne Zgromadzenie EAEA i Konferencja „Transformative Learning and Values” (Mechelen, Belgia) – Grzegorz Idziak, Anna Skocz
- 20-24 czerwca 2022 – Nansen Training Dialogue in Conflict poziom 2. (Lillehammer, Norwegia) – Karolina Dorożała
AKTUALNOŚCI
Kompetentni i otwarci – edycja 1.